Copyright 2024 - Εκπαιδευτικό Περισκόπιο

Συνδικαλιστικά Νέα

Η ΟΙΕΛΕ καλεί σε διάλογο τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες ΔΟΕ-ΟΛΜΕ για το σκάνδαλο της Ciscoκαι την εντεινόμενη προσπάθεια απαξίωσης της δημόσιας εκπαίδευσης εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας

3

Η ΟΙΕΛΕ απέστειλε σήμερα προς τις δύο εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες (ΔΟΕ, ΟΛΜΕ) επιστολή-πρόσκληση σε διάλογο, ώστε να συζητηθεί το μέγα σκάνδαλο της Cisco, η φημολογούμενη αντικατάσταση δημόσιων εκπαιδευτικών από μόνιμες υπηρεσίες τηλεκπαίδευσης σε δυσπρόσιτες και ακριτικές περιοχές και γενικότερα οι πρακτικές απαξίωσης και εμπορευματοποίησης της δημόσιας εκπαίδευσης από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

 

Ακολουθεί η επιστολή της ΟΙΕΛΕ:

 

 

 

Αγαπητοί συνάδελφοι,

 

Οι πρόσφατες αποκαλύψεις για την καταβολή 2 εκ. ευρώ (σε ετήσια βάση) για τη (δήθεν «δωρεάν», κατά Κεραμέως) χρησιμοποίηση της πλατφόρμας Cisco–Webex, η άρνηση της Υπουργού επί δέκα και πλέον μήνες να δημοσιοποιήσει τη σχετική σύμβαση και η πιθανή χρήση μεταδεδομένων εκατοντάδων χιλιάδων μαθητών και εκπαιδευτικών αποτελούν ένα πρωτόγνωρο εκπαιδευτικό και κοινωνικό σκάνδαλο.

 

 

 

Οι τρεις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες δώσαμε, η καθεμιά από το δικό της μετερίζι, μια μάχη για να μην επιβληθεί ο νόμος του BigBrotherστα σχολεία μας και για να προστατευθεί κατά κύριο λόγο η εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και τα προσωπικά δεδομένα όλων των εμπλεκόμενων σ’ αυτήν. Η για άγνωστο χρονικό διάστημα συνέχιση της τηλεκπαίδευσης λόγω της πανδημίας καθώς και οι εντεινόμενες φήμες για αντικατάσταση εκπαιδευτικού προσωπικού από μόνιμες υπηρεσίες τηλεκπαίδευσης σε δυσπρόσιτες και ακριτικές περιοχές (η πρόσφατη κατάθεση σχετικής ερώτησης στη Βουλή της Βουλευτού Κυκλάδων της ΝΔ κ. Κ. Μονογυιού προς την Υπουργό Παιδείας μάλλον λειτουργεί ως «λαγός» για το ζήτημα αυτό) επιβεβαιώνουν τις βαθιές προεκτάσεις του θέματος.

 

Θεωρούμε, επομένως, επιβεβλημένη μια συνάντηση εκπροσώπων των τριών Ομοσπονδιών, ώστε να συζητηθούν κοινοί τρόποι δράσης απέναντι στον εμπαιγμό της κοινωνίας και στην εντεινόμενη απόπειρα απαξίωσης και εμπορευματοποίησης του κοινωνικού αγαθού της εκπαίδευσης από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

f t g m

Τα τελευταία νέα