Copyright 2023 - Εκπαιδευτικό Περισκόπιο
Εκπαιδευτικά Νέα απο την Βουλή
Νέα για την Παιδεία από τη Βουλή
23-02-23 Στη Βουλή το νέο νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ «’’Ζούμε Αρμονικά Μαζί – Σπάμε τη Σιωπή’’: Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις»
- Details
-
Created: Friday, 24 February 2023 18:57
-
Hits: 265
2
Read more ...
09-02-23 Στη διαβούλευση το νέο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
- Details
-
Created: Saturday, 11 February 2023 11:03
-
Hits: 336
1
Read more ...
15-12-22 Νίκη Κεραμέως στη Βουλή: «Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια πάνω από 6 δις ευρώ για την παιδεία. Αύξηση Προϋπολογισμού για την Παιδεία κατά 239 εκ. ευρώ.»
- Details
-
Created: Thursday, 15 December 2022 16:47
-
Hits: 1767
4
Read more ...
26-01-23 Νίκη Κεραμέως στη Βουλή: «Λασπολογείτε, γιατί δεν μπορείτε να επιχειρηματολογήσετε
- Details
-
Created: Thursday, 26 January 2023 19:32
-
Hits: 389
8
Read more ...
02-11-22 Ν. Κεραμέως στη Βουλή για το Σχέδιο Δράσης κατά της Σεξουαλικής Κακοποίησης: «Υφαίνουμε ένα δίχτυ προστασίας κάθε παιδιού»
- Details
-
Created: Wednesday, 02 November 2022 15:49
-
Hits: 4327
2
Read more ...
More Articles ...
-
26-10-2022 Νομοθετικές ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κατατέθηκαν σήμερα στη Βουλή
-
29-09-22 Νομοθετικές ρυθμίσεις αρμοδιότητας ΥΠΑΙΘ
-
25-07-22 Νίκη Κεραμέως στη Βουλή: «Δημιουργείται ένας σύγχρονος θεσμός Μουφτείας στη Θράκη, με μια νομοθετική ρύθμιση εθνικής συνεννόησης»
-
15-07-22 Συμφωνία του 85-92% των παρόντων Βουλευτών στην πλειονότητα των άρθρων του νέου νόμου για τα «ΑΕΙ: Νέοι Ορίζοντες» που τέθηκαν σε ονομαστική ψηφοφορία
-
14-07-22 10 αλήθειες για το νόμο-πλαίσιο για τα ΑΕΙ
-
11-07-22 Νίκη Κεραμέως στη Βουλή: «Στη σημερινή συζήτηση με ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και ΜέΡΑ25 συγκρούονται δύο κόσμοι: εμείς υπέρ των νέων δυνατοτήτων στα ΑΕΙ και της εξωστρέφειας, εκείνοι υπερασπιζόμενοι ομηρίες και εγκλεισμούς καθηγητών στα ΑΕΙ»
-
07-07-22 Νίκη Κεραμέως στη Βουλή: «Θέλουμε τα Πανεπιστήμιά μας να ξεπεράσουν τις παθογένειες του χθες, να ανταποκριθούν στις ανάγκες του σήμερα, με το βλέμμα στραμμένο στις εξελίξεις του αύριο.
-
05-07-22 15 ερωτήσεις και απαντήσεις για το σχέδιο νόμου-πλαισίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
-
Ανατροπές στην παιδαγωγική επάρκεια
-
28-06-22 35 χρόνια Erasmus+! Από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
-
06-06-22 Παράταση έως 19/6 στη διαβούλευση του σχεδίου νόμου του ΥΠΑΙΘ για τα Πανεπιστήμια
-
29-05-22 Σε δημόσια διαβούλευση το νέο σχέδιο νόμου-πλαισίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
-
30-03-22 Νίκη Κεραμέως: «Η Ελλάδα άλλαξε και προχωρά μπροστά – και στην Παιδεία!»
-
28-03-22 Κεραμέως σε ΚΚΕ – ΣΥΡ – ΜέΡΑ25: «Πρωτοφανές να μας εγκαλείτε επειδή εφαρμόζουμε το νόμο»
-
28-03-22 Η Νίκη Κεραμέως συνάντησε ΚΙΝΑΛ, ΚΚΕ και Ελληνική Λύση για συζήτηση εν όψει του νέου νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ
-
31-01-22 Απάντηση του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κου Άγγελου Συρίγου στην επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή του ΚΚΕ κου Γιάννη Δελή, για την εγκύκλιο σχετικά με την εξεταστική στα Πανεπιστήμια
-
29-01-22 Νίκη Κεραμέως: «Είναι η πρώτη φορά που κατατίθεται πρόταση δυσπιστίας όχι επειδή η Κυβέρνηση έχει πρόβλημα με την κοινωνία, αλλά η Αξιωματική Αντιπολίτευση
-
29-07-21 Ανακοίνωση σχετικά με προτεινόμενη ρύθμιση του ΥΠΑΙΘ
-
28-07-21 10 αλήθειες που αναδείχθηκαν στη Βουλή κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών
-
28-07-21 Σημεία της τοποθέτησης της Υφυπουργού Παιδείας στη συζήτηση για το ν/σ «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις»
-
27-07-21 Νίκη Κεραμέως στην Ολομέλεια της Βουλής: «Αυτονομία σχολείων, αξιολόγηση εκπαιδευτικών, υποστήριξη εκπαιδευτικής κοινότητας – οι τρεις πυλώνες του νέου αναβαθμισμένου σχολείου.»
-
Επερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ με θέμα τον αριθμό μόνιμων διορισμών και κατανομή κατά κλάδο και ειδικότητα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
-
29-06-21 Νομοθετικές ρυθμίσεις του ΥΠΑΙΘ
-
20-04-21 Ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για επείγοντα εκπαιδευτικά ζητήματα
-
30-03-21 Διατάξεις του ΥΠΑΙΘ στο Νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας
-
Επερώτηση στη Βουλή του Κρίτωνα Αρσένη (Μερα 25) για την διεξαγωγή εκλογών των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
-
12-02-21 Nίκη Κεραμέως: «Έχουμε εκλεγεί για να δώσουμε πραγματικές διεξόδους στις νέες και τους νέους μας
-
10-02-21 Nίκη Κεραμέως: «Με το νομοσχέδιό μας για τα ΑΕΙ απαντάμε στις 5 παθογένειες δεκαετιών της ανώτατης εκπαίδευσης
-
10-02-21 Nίκη Κεραμέως: «Με το νομοσχέδιό μας για τα ΑΕΙ απαντάμε στις 5 παθογένειες δεκαετιών της ανώτατης εκπαίδευσης
-
10-02-21 Ομιλία για το νομοσχέδιο προστασίας της ακαδημαϊκής ελευθερίας
-
09-02-21 Παρέμβαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμέως, κατά τη συζήτηση Συνταγματικότητας του νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ στην Ολομέλεια της Βουλής
-
ΣΥΡΙΖΑ: Πως η ελάχιστη βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ οδηγεί σε 23% μείωση των εισακτέων
-
05-02-21 Νίκη Κεραμέως: «Το μεγαλείο λαϊκισμού του ΣΥΡΙΖΑ: υπόσχεται σε όλους ένα πτυχίο, ασχέτως αν μπορούν να το αποκτήσουν, με αβέβαιο αντίκρισμα στην αγορά εργασίας
-
03-02-21 Κεραμέως σε ΣΥΡΙΖΑ: «Ο Αρχηγός σας ζητάει μέτωπο κατά της πανεπιστημιακής αστυνομίας και ο πρώην Υπουργός σας κ. Μάρδας ζητάει μυστικούς αστυνομικούς-φοιτητές!
-
02-02-21 Νίκη Κεραμέως για μεταρρύθμιση ΑΕΙ: «Το νομοσχέδιο που εισάγουμε προς ψήφιση είναι νομοσχέδιο κοινής λογικής
-
29-01-21 Κατατέθηκε στη Βουλή το Νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ για την Ανώτατη Εκπαίδευση
-
Επερώτηση βουλευτή Β΄ Πειραιά και Γραμματέας της ΚΟ του ΜέΡΑ25 Φωτεινής Μπακαδήμα για τα πάνω από 150 σχολεία και τμήματα που έχουν κλείσει
-
Αναφορά στη Βουλή του βουλευτή Βερναρδάκης κατά της Υπουργού Παιδείας για «αντικοινοβουλευτική συμπεριφορά»
-
13-01-21 Νέες ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και την προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας και του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος
-
17-12-20 Βασίλης Διγαλάκης: Κάνουμε πράξη την αναβάθμιση της Τεχνικής - Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ώστε να αποτελεί αξιόπιστη επιλογή για τους νέους αντάξια των προκλήσεων της εποχής