Copyright 2022 - Εκπαιδευτικό Περισκόπιο
Συνδικαλιστικά Νέα
Συνδικαλιστικά Νέα
ΔΟΕ Ο αγώνας ενάντια στην επιχειρούμενη αξιολόγηση/κατηγοριοποίηση, έως το τέλος της σχολικής χρονιάς
- Details
-
Created: Thursday, 19 May 2022 15:38
-
Hits: 4
2
Read more ...
9/05/2022: ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΛΜΕ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 12/5 ΑΠΟ 9.30 π.μ. ΕΩΣ 13.00
- Details
-
Created: Wednesday, 11 May 2022 16:44
-
Hits: 88
2
Read more ...
ΟΙΕΛΕ Αξιέπαινη πρωτοβουλία της Λεοντείου Σχολής Αθηνών: Διενήργησε τον Μαθηματικό Διαγωνισμό “Μιχάλης Κουρουτός” στη μνήμη του Προέδρου μας
- Details
-
Created: Friday, 06 May 2022 19:38
-
Hits: 477
2
Read more ...
ΟΙΕΛΕ Αποδίδεται το voucher των 200 ευρώ στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς
- Details
-
Created: Friday, 06 May 2022 19:39
-
Hits: 463
5
Read more ...
ΟΙΕΛΕ Μοριοδότηση εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση για τους Πίνακες Ειδικής Αγωγής
- Details
-
Created: Wednesday, 04 May 2022 17:06
-
Hits: 320
4
Read more ...
More Articles ...
-
ΔΟΕ Διαδικτυακές εκδηλώσεις για την αξιολόγηση 7-8/5/2022
-
ΟΙΕΛΕ Εργατική Πρωτομαγιά: Ο κόσμος της εργασίας δεν αντέχει την εξαθλίωση και τον εμπαιγμό!
-
ΟΛΜΕ 03-05-2022: Πανελλαδική κινητοποίηση για τράπεζα θεμάτων, ΕΒΕ και μείωση της ύλης
-
ΟΛΜΕ 29-04-2022: Διακήρυξη για την Εργατική Πρωτομαγιά 2022
-
ΟΛΜΕ 28-04-2022: Διαδικτυακή εκδήλωση του ΚΕΜΕΤΕ με θέμα: “Για ένα σχολείο έμφυλης ισότητας”
-
Αναχωρούν σήμερα για Ελβετία οι 25 ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ΟΙΕΛΕ-ΚΑΝΕΠ-CERN
-
ΔΟΕ Διαδικτυακή εκδήλωση για την αξιολόγηση 30.4.2022
-
Μελέτη ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ για τις ψηφιακές δεξιότητες στην περίοδο της πανδημίας: Μια ελληνική ιστορία μετάβασης από την «φυσική» στην διαδικτυακή ανισότητα
-
Πραγματοποίηση 91ης Γενικής Συνέλευσης της Δ.Ο.Ε.
-
ΟΛΜΕ 15-04-2022: Για την συνάντηση με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
-
14-04-2022: Διαδικασία εκλογής αντιπροσώπων των ΕΛΜΕ στο 20ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ
-
ΟΙΕΛΕ Δουλεία Ξανά! Ντροπιαστική τροπολογία-δώρο του Υπουργού Εργασίας σε ιδιοκτήτες Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων Γλωσσών: Καταργείται η κυριακάτικη αργία, επιβάλλεται η …«εθελοντική» εργασία!
-
ΔΟΕ Εκδήλωση για την αξιολόγηση 17/4/2022 «Σχολική διαρροή και φοίτηση, η εμπειρία των διαπολιτισμικών σχολείων»
-
ΔΟΕ Κινητοποίηση για μείωση του χρόνου της υποχρεωτικής παραμονής των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στην οργανική θέση
-
ΟΙΕΛΕ Προάγγελος δεινών; Τιμωρητική, με ιδεολογικό πρόσημο, αξιολόγηση ιδιωτικού σχολείου στο Λονδίνο από κυβερνητικό οργανισμό υπό γονεϊκές πιέσεις!
-
ΟΙΕΛΕ: Ενημέρωση για τις αντικαταστάσεις ασθενών (ή απόντων για έκτακτους λόγους) εκπαιδευτικών
-
ΔΟΕ Διαδικτυακή εκδήλωση για την αξιολόγηση 10/04/2022
-
Μεγάλη έρευνα ΟΙΕΛΕ – Big Quit στην ιδιωτική εκπαίδευση: Το ιδιωτικό σχολείο του σήμερα δεν είναι πλέον ελκυστικός τόπος εργασίας για τους εκπαιδευτικούς
-
ΔΟΕ Η συνδικαλιστική δράση δεν επιτρέπεται να ποινικοποιείται. Να σταματήσουν άμεσα οι απειλές των Σ.Ε.Ε. κατά των Συλλόγων Εκπαιδευτικών που με τη δράση τους υπερασπίζονται το δημόσιο σχολείο!
-
ΟΛΜΕ 04-04-2022: Ψήφισμα ΓΣ Προέδρων: Καταδικάζουμε τις συνεχείς προσφυγές ομάδας εκπαιδευτικών για ακύρωση των εκλογών στην ΕΛΜΕ Λάρισας
-
ΟΛΜΕ 04-04-2022: Όλοι και όλες συμμετέχουμε στην 24ωρη πανελλαδική πανεργατική απεργία την Τετάρτη 6/4
-
ΔΟΕ Διοργάνωση 23ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης – «Ακριτίδεια 2022»
-
ΟΙΕΛΕ Ενημέρωση για τις άδειες λόγω COVID-19
-
ΟΛΜΕ 29-03-2022: Αίτημα για συνάντηση με την Υπ. Παιδείας
-
ΔΟΕ Διαδικτυακή εκδήλωση για την αξιολόγηση 3/4/2022
-
24-03-2022: Εισήγηση της ΟΛΜΕ προς τις ΓΣ των ΕΛΜΕ
-
ΟΛΜΕ 23-03-2022: Απαραίτητη η μείωση της ύλης, η μη εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων και της ΕΒΕ
-
ΟΛΜΕ 23-03-2022: Άδεια ειδικού σκοπού εκπαιδευτικών
-
ΔΟΕ Διαδικτυακή εκδήλωση για την αξιολόγηση 27/3/2022
-
ΔΟΕ Αίτημα για συνάντηση με ηγεσία Υπουργείου Παιδείας
-
ΔΟΕ Επιστολή προς τον κ. Γενικό Γραμματέα του Υ.ΠΑΙ.Θ. για την άρση των παράνομων διοικητικών μέτρων
-
H ΟΙΕΛΕ συμμετέχει στην απεργία των συνδικάτων της 6ης Απριλίου
-
ΟΛΜΕ 18-03-2022: Να παραταθεί η περίοδος ανάκλησης των παραιτήσεων
-
ΔΟΕ: Διαδικτυακή εκδήλωση για την αξιολόγηση με θέμα: «Τα αναλυτικά προγράμματα, ο ρόλος και ο χαρακτήρας του Νηπιαγωγείου», 20.3.2022
-
Ανακοίνωση για τον αγώνα της ΔΟΕ για την αξιολόγηση
-
ΟΛΜΕ: 13-03-2022: Στηρίζουμε την αντιπολεμική πορεία-συναυλία μαθητών και φοιτητών
-
Σχετικά με την αναφορά της διευθύντριας του 12ου Δημ. Σχ. Αθηνών σε βάρος 20 εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας
-
Το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος – Pierce προστίθεται στα σχολεία που ενισχύουν τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στο πρόγραμμα CERN 2022!
-
ΟΙΕΛΕ Οι σύνδεσμοι για τα διαδικτυακά σεμινάρια του Εκπαιδευτικού – Επιμορφωτικού προγράμματος «CERN 2022»
-
ΟΛΜΕ: 08-03-2022: Να αρθεί η αδικία και η ανισοτιμία στα σεμινάρια 400 ωρών
-
ΟΙΕΛΕ Νομική ενέργεια γονέων κατά ιδιωτικού νηπιαγωγείου στην Κηφισιά με «βεβαρυμμένο» παρελθόν που κλείνει, υπό αδιαφανείς συνθήκες και με περίεργη σιωπή της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, στο μέσο της χρονιάς!
-
ΟΙΕΛΕ 8 Μαρτίου: Ημέρα της Γυναίκας μόνο στα χαρτιά, σαρώνουν οι ανισότητες και η έμφυλη και ενδοοικογενειακή βία
-
Συνάντηση Προεδρείου ΟΙΕΛΕ με Τομέα Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής
-
ΔΟΕ: Η νέα προσπάθεια του Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ. να ανατρέψει τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων θα πέσει στο κενό. Συνεχίζουμε αταλάντευτα τον αγώνα ενάντια στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση. Ούτε βήμα πίσω!
-
ΟΙΕΛΕ: Το ιδιωτικό εκπαιδευτήριο «Απόστολος Παύλος» Κορίνθου είναι το 7ο σχολείο που συνδράμει στο πρόγραμμα ΟΙΕΛΕ-ΚΑΝΕΠ-CERN
-
ΟΙΕΛΕ: Οδύνη στον κλάδο των ιδιωτικών εκπαιδευτικών για το θάνατο της Μαριέττας Γιαννάκου
-
ΟΙΕΛΕ: Γιώργος Χριστόπουλος νέος Διευθύνων Σύμβουλος του ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ
-
Συγκινητική προσφορά στην ΟΙΕΛΕ: Κλείνει τα 90 χρόνια ζωής και δωρίζει τμήμα του πλούσιου αρχείου του στην Ομοσπονδία ο ιστορικός Πρόεδρος Γιώργος Φυσάκης
-
ΟΙΕΛΕ: Μετά τους μαθητές, τώρα στην ιδιωτική εκπαίδευση απολύουν και οι γονείς! Νηπιαγωγείο στη Θεσσαλονίκη διώχνει εκπαιδευτικό μετά από δήθεν «αξιολόγηση» γονέων!
-
ΟΙΕΛΕ: Ιστορική ημέρα για τον ΣΙΕΛ: Ιδρύθηκε σήμερα παράρτημα στην Ελληνογαλλική Σχολή Saint Joseph!
-
ΟΛΜΕ: 22-02-2022: Για τους εκπαιδευτικούς με Σκλήρυνση Κατά Πλάκας
-
ΟΙΕΛΕ: Το πρόγραμμα των διαδικτυακών σεμιναρίων του Εκπαιδευτικού – Επιμορφωτικού προγράμματος «CERN 2022»
-
ΟΛΜΕ: 22-02-2022: Η τρομοκρατία δε θα περάσει!
-
ΔΟΕ: Ανάγκη αποκατάστασης της ισονομίας και της ισότητας στο ωράριο των εκπαιδευτικών. Οι ιδιαιτερότητες και ανισότητες στο ωράριο των νηπιαγωγών
-
ΟΙΕΛΕ: Προσφεύγει στην Επιθεώρηση Εργασίας το σωματείο εκπαιδευτικών του Κωστέα-Γείτονα, λόγω της άρνησης της ιδιοκτησίας να προσέλθει στον προβλεπόμενο από τη νομοθεσία διάλογο
-
Ολοκληρώθηκε η συγκρότηση της ομάδας των 25 ιδιωτικών εκπαιδευτικών που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα ΟΙΕΛΕ-ΚΑΝΕΠ-CERN
-
ΟΙΕΛΕ: Έρευνα ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ: Τεράστιες οι ψηφιακές εκπαιδευτικές ανισότητες στην Ελλάδα, πολύ μικρή η απορρόφηση υψηλής εξειδίκευσης προσωπικού στην αγορά εργασίας
-
ΟΛΜΕ: 15-02-2022: Αίτημα συνάντησης με την Υπουργό Παιδείας
-
ΟΛΜΕ: 14-02-2022: Αναγνώριση προσόντων των εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ01 και κατάταξή τους στους κλάδους ΠΕ 17 και ΠΕ 18
-
ΟΛΜΕ: 14-02-2022: Για τη χορήγηση self tests σε όλους τους εργαζομένους στο χώρο της εκπαίδευσης
-
ΓΣΕΕ για την απόφαση του ΣτΕ: Διασώθηκαν οι τριετίες, νομικά δεσμευτική για τους εργοδότες η καταβολή τους
-
Πανικός στο χώρο των φροντιστηρίων! Απειλούν με μηνύσεις την ΟΙΕΛΕ οι φροντιστηριάρχες για τις καταγγελίες μας σχετικά με την παραβίαση της διήμερης αναστολής μαθημάτων!
-
ΟΙΕΛΕ: Προκλητική απάντηση από το «Διακρότημα» στην καταγγελία της ΟΙΕΛΕ για παράνομη λειτουργία φροντιστηρίων του Ομίλου τις ημέρες της γενικής αργίας: «Θέλουμε επώνυμες καταγγελίες γιατί είμαστε σε δυσμενή (!) θέση, οι εκπαιδευτικοί ..παρακάλεσαν για να
-
ΟΛΜΕ: 07-02-2022: Για την Α΄ ανάθεση
-
ΟΛΜΕ: 04-02-2022: Σχετικά με τα γεγονότα στην ΕΛΜΕ Λάρισας
-
ΟΛΜΕ: 04-02-2022: Σχετικά με την παραμονή νεοδιόριστων στη θέση τοποθέτησής τους για δύο χρόνια και τις άδειες ανατροφής των νεοδιόριστων
-
Φτάνει πια! Κρίσιμη πρωτοβουλία της ΟΙΕΛΕ για την καταπολέμηση της εκτεταμένης παρανομίας στο χώρο των Φροντιστηρίων και των Κέντρων Ξένων Γλωσσών: καταθέτουμε δημόσια τρεις προτάσεις στην πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας και στα πολιτικά κόμματα
-
H μεγάλη έρευνα της ΟΙΕΛΕ για την επαγγελματική ικανοποίηση και τις εργασιακές συνθήκες των ιδιωτικών εκπαιδευτικών στον καιρό της πανδημίας – Το ψηφιακό ερωτηματολόγιο
-
ΟΙΕΛΕ: Οργή στον κλάδο των ιδιωτικών εκπαιδευτικών για τον αποκλεισμό τους από την χορήγηση του voucher των 200 ευρώ – Συνεδριάζουν τα σωματεία μας σε όλη την Ελλάδα
-
Καταγγελία του ΣΙΕΛΒΕ για μαζικές παραβιάσεις του θεσμικού πλαισίου για την τηλεκπαίδευση από ιδιωτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης
Τα τελευταία νέα
-
19-05-22 Η Ζ. Μακρή στην παρουσίαση της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας του Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα
-
ΔΟΕ Ο αγώνας ενάντια στην επιχειρούμενη αξιολόγηση/κατηγοριοποίηση, έως το τέλος της σχολικής χρονιάς
-
19-05-22 Νίκη Κεραμέως, Ουάσινγκτον: «Με περισσότερες προοπτικές από ποτέ η Ελληνο-αμερικανική συνεργασία στα Πανεπιστήμια»
-
18-05-22 Η Ζέττα Μακρή εγκαινιάζει το εκθετήριο των Νοσοκομειακών Σχολείων ΑΧΕΠΑ την Διεθνή Ημέρα Μουσείων
-
18-05-22 Τηλεδιάσκεψη της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας με τα μαθητικά συμβούλια της Διεύθυνσης Δ.Ε. Λασιθίου Κρήτης στο πλαίσιο της ενημέρωσης για το Ευρωπαϊκό Έτος Νεολαίας 2022
-
Το Διδυμότειχο ταξιδεύει στο Ίδρυμα Ευγενίδου
-
18-05-22 Ολοκλήρωση του 1ου Μαζικού Ανοικτού Διαδικτυακού Μαθήματος (ΜΟΟC) με θέμα: «eTwinning & Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Συνεργατικές Δράσεις για την Καλλιέργεια Γνώσεων, Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων»
-
[ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΚΡΗΤΗΣ]: 4ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο ΠΔΕ Κρήτης -Ενημέρωση
-
18-05-22 2η ΜΕΡΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑΔΑ-Δ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
-
3ο Πανελλήνιο Συνέδριο «ΤΠΕ Εξ Αποστάσεως και Δημιουργικότητα στο Σύγχρονο Σχολείο: Ασφαλής και Δημιουργική Πλοήγηση στο Διαδίκτυο»
-
17-05-22 Υποβολή ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού Δελτίου υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Γβάθμια Εκπαίδευση ακαδ. έτους 2022 - '23 σε ποσοστό 5% επιπλέον θέσεων εισακτέων
-
17-05-22 Πρόσκληση υποβολής εισηγήσεων για συμμετοχή σε συνέδριο με τίτλο: Η εποχή της Καταστροφής και το τέλος της συνύπαρξης: Απελάσεις, εκτοπίσεις και γενοκτονίες, 1912-1924
-
17-05-22 Νίκη Κεραμέως, Ουάσινγκτον: «Περαιτέρω προώθηση της Ελληνο-Αμερικανικής συνεργασίας στον τομέα της εκπαίδευσης, απεριόριστες δυνατότητες και προοπτικές»
-
[ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΚΡΗΤΗΣ]: 3o Θερινό Σχολείο Εκπαίδευσης για την Αειφορία - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
-
17-05-22 Συγχαρητήριο μήνυμα της Υφυπουργού Παιδείας Ζ. Μακρή για το 1ο χρυσό στην Παγκόσμια Σχολική Γυμνασιάδα
-
Κάλεσμα για εισηγήσεις στο 3o Πανελλήνιο Συνέδριο Scientix για την εκπαίδευση STEM: 23, 24 και 25 Σεπτεμβρίου 2022 – Ε.Μ.Π.
-
16-05-22 Αγωγή Υπ. Παιδείας κατά ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για την απεργία κατά τη διάρκεια των εξετάσεων της ''Ελληνικής PISA''
-
ΜΠΣ «Θεατρικές Σπουδές» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
-
15-05-22 19η Παγκόσμια Γυμνασιάδα, 14-22 Μαΐου 2022, Νορμανδία της Γαλλίας
-
6o Θερινό Σχολείο: Αγ.Νικόλαος, 15-21 Ιουλίου
-
15-05-2022 Αριθμός εισακτέων στα ΑΕΙ της χώρας
-
13-05-22 Αποτελέσματα εξετάσεων για Εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία για το σχολικό έτος 2022-23
-
13-05-22 Ενημέρωση για τροποποίηση της προκήρυξης 2ΕΑ/2022
-
13-05-22 Πρόσκληση μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς του ΥΠΑΙΘ για το 2022-2023
-
12-05-22 Υγειονομικό πρωτόκολλο για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022
-
12-05-22 Πρόσκληση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως επιστημονικό προσωπικό, προς ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Υπουργείου
-
11-05-22 Τροποποίηση κατάταξης ΣΧΟΛΩΝ των Τμημάτων και των εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων στα Επιστημονικά Πεδία
-
11-05-22 Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ: Άνοιξε η πλατφόρμα του voucher για εκπαιδευτικούς
-
10-05-22 Μαθητές και μαθήτριες μαθαίνουν για τη σύγχρονη τέχνη στο Υπουργείο Παιδείας
-
9/05/2022: ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΛΜΕ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 12/5 ΑΠΟ 9.30 π.μ. ΕΩΣ 13.00