Copyright 2024 - Εκπαιδευτικό Περισκόπιο

Εκπαιδευτικά Νέα απο την Βουλή

Δηλώσεις Α. Διαμαντοπούλου για την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη

Η πρόσθετη διδακτική στήριξη

 ήταν ένα πρόγραμμα το οποίο συζητήθηκε πολύ. Είναι γνωστό ότι σ’ αυτό το πρόγραμμα υπήρχαν πολύ μεγάλα προβλήματα. Ξεκινούσε η εγγραφή εκατό χιλιάδων παιδιών και στο τέλος του πρώτου μήνα δεν έφτανε τα περισσότερα από είκοσι-είκοσι δύο χιλιάδες παιδιά διάσπαρτα σ’ όλη τη χώρα με πολύ σοβαρά προβλήματα στην πρόσληψη των εκπαιδευτικών η οποία και αργούσε. Ξέρετε ότι μόλις ανέλαβα αυτό ήταν το πρώτο σοβαρό θέμα που είχε προκύψει γιατί προσλαμβάνονταν χωρίς ουσιαστικά κριτήρια. Ήταν ένας κατεξοχήν χώρος όπου προσλάμβανε ο κάθε διευθυντής και όπου έμπαιναν μόρια και τα μόρια αυτά προσμετρούσαν στην τελική πρόσληψη και υπήρχε μία απόλυτη και αδιαφάνεια αλλά και «φάμπρικα». Την ξέρετε, κύριοι συνάδελφοι. Δεν ξέρω αν την είχατε καταγγείλει στην προηγούμενη περίοδο, όμως ήταν από τα σοβαρότερα ζητήματα της εκπαίδευσης.

            Σήμερα η υποστήριξη των παιδιών υπάρχει στο νέο λύκειο. Τα μαθήματα που θα επιλέγονται από τα παιδιά θα γίνονται σε πολύ μεγάλο αριθμό ωρών στο σχολείο, δηλαδή τα μαθηματικά θα μπορούν να είναι έξι ώρες και να παίρνει εμβάθυνση στα μαθηματικά το παιδί και να κάνει οκτώ ώρες, επομένως να μη χρειάζεται να κάνει φροντιστηριακά μαθήματα εκτός και να προσπαθεί το ίδιο το σχολείο να αντιμετωπίσει το σύνολο των προβλημάτων.

            Μην υποτιμάτε καθόλου το ψηφιακό φροντιστήριο. Θέλω να εξηγήσω τι είναι γιατί βλέπω μία απόλυτη άπωση για οτιδήποτε διαδικτυακό ή ψηφιακό. Αυτή είναι η νέα εποχή και θα πρέπει να συνδυάσουμε τα θετικά όλων των εποχών.

Στη νέα εποχή με το ψηφιακό φροντιστήριο συμβαίνει το εξής: Επειδή αναφέρεστε στα παιδιά, έχουμε 153.000 «χτυπήματα» την ημέρα. Είναι μόνο μέσω του δικτύου, δηλαδή από μαθητές είναι τα 153.000 «χτυπήματα» την ημέρα. Τι μπορεί να κάνει το παιδί; Ας πούμε ότι είναι στη δευτέρα ή στην τρίτη λυκείου και δίνει φέτος μαθηματικά και θέλει να δει το μάθημα των πιθανοτήτων ή το μάθημα των μιγαδικών αριθμών. Μπαίνει μέσα στο μάθημα των μιγαδικών αριθμών, βλέπει μία υποδειγματική παράδοση, δηλαδή βλέπει τον καθηγητή να κάνει την υποδειγματική παράδοση, να λύνει ασκήσεις, βλέπει επιμέρους βοηθήματα και ασκήσεις απ’ όλες τις ασκήσεις που έχουν μπει στις εξετάσεις τα τελευταία δέκα χρόνια και έχει τη δυνατότητα να στέλνει ερωτήσεις και να παίρνει απαντήσεις και αυτό γίνεται δωρεάν για κάθε παιδί όποια στιγμή θέλει και για το μάθημα που θέλει για τις εξετάσεις. Είναι λοιπόν μία πολύ σημαντική διαδικασία. Θα την ολοκληρώσουμε το Σεπτέμβρη αλλά ήδη σήμερα τα παιδιά έχουν αυτού του είδους τη βοήθεια σ’ έναν αριθμό μαθημάτων που αφορούν τις εξετάσεις. Επαναλαμβάνω ότι είναι ατομική βοήθεια, προσωπική, δωρεάν, τη βλέπει όπου θέλει, όπου βρίσκεται το κάθε παιδί και όσες φορές θέλει για να βοηθηθεί στο μάθημα που έχει ανάγκη

f t g m

Τα τελευταία νέα