Copyright 2024 - Εκπαιδευτικό Περισκόπιο

Συνέδρια Επιμορφώσεις

Απολογισμός 2ου Συνεδρίου της Ναυτεμπορικής για τα καταναλωτικά αγαθά και το λιανεμπόριο

1

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

2ο Συνέδριο της Ναυτεμπορικής για τα καταναλωτικά αγαθά και το λιανεμπόριο

Mega Shifts - Mega Trends: Το νέο τοπίο στο λιανεμπόριο

Απαιτητικός ο νέος καταναλωτής, ενημερωμένος, χρησιμοποιώντας ως όπλο την τεχνολογία και επιζητώντας πολυκαναλική προσέγγιση σκιαγραφήθηκε από τις συζητήσεις του 2ου Συνεδρίου της Ναυτεμπορικής για τα Καταναλωτικά Αγαθά και το Λιανεμπόριο με θέμα «Mega Shifts – Mega Trends: Το νέο τοπίο στο λιανεμπόριο», που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2017, στο ξενοδοχείο Divani Caravel της Αθήνας, με εκπροσώπους από σημαντικές ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες και φορείς ως ομιλητές και ακροατές από όλο τον εμπορικό κόσμο.

 

Ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, Ηλίας Ξανθάκος, κήρυξε την έναρξη των εργασιών αναφερόμενος στις βασικές αρχές της νέας αναπτυξιακής στρατηγικής της κυβέρνησης, ήτοι εξωστρέφεια, καινοτομία, κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα, ενώ τόνισε ότι σ’ αυτό το πλαίσιο οι εμπορικές επιχειρήσεις μπορούν να αποτελέσουν έναν παράγοντα μετάβασης από μια οικονομική δραστηριότητα μεταπρατικής λογικής σε ένα διαφορετικό παραγωγικό μοντέλο.

 

Η Βουλευτής Α’ Αθηνών και Τομεάρχης Οικονομίας και Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας Ντόρα Μπακογιάννη ανέλυσε την εθνική στρατηγική της αξιωματικής αντιπολίτευσης για την ανάπτυξη του λιανεμπορίου, το οποίο πλήγηκε υπέρμετρα από την κρίση, και η οποία στοχεύει στην αναθέρμανση της αγοράς που θα στηρίξει την οικονομία, θα ενισχύσει την απασχόληση και θα ξαναζωντανέψει τους εμπορικούς δρόμους των πόλεων.

 

Μια ρεαλιστική εικόνα της αγοράς τροφίμων αποτύπωσε ο Γιώργος Τσώνης, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Bonduelle, τονίζοντας ότι ο καταναλωτής «μετακινείται» διαρκώς μεταξύ των προϊοντικών προσφορών αναζητώντας προϊόντα που θα του δώσουν μεγαλύτερη ικανοποίηση και συγκεκριμένα στα τρόφιμα αναζητά υψηλότερη διατροφική αξία.

 

Οι θεματικές του συνεδρίου αναπτύχθηκαν σε τέσσερις ενότητες. Στην πρώτη ενότητα σκιαγραφήθηκε το προφίλ του νέου καταναλωτή και γενικότερα αναπτύχθηκαν οι νέες τάσεις στο λιανεμπόριο, στη δεύτερη ενότητα η συζήτηση επικεντρώθηκε σε όλους τους κρίκους της αλυσίδας αξίας του λιανεμπορίου, η τρίτη ενότητα εστίασε στις σχέσεις μεταξύ παραγωγών και λιανεμπορίου στην εποχή της τέταρτης βιομηχανικής επανάστασης που επιφέρουν οι αλλαγές στα μοντέλα παραγωγής και διάθεσης των προϊόντων παγκόσμια όπως σε συνδυασμό με την τεχνολογία, ενώ η τέταρτη ενότητα εστίασε ακόμη περισσότερο στη σημασία της τεχνολογίας στο λιανεμπόριο.

 

Το συνέδριο υποστηρίχθηκε χορηγικά από τη Bonduelle ως Premier Sponsor, τις εταιρείες Β. ΚΑΥΚΑΣ ΑΕ, ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ, Παπαστράτος, P&G και SELONDA ως Associate Sponsors, τις εταιρείες DHL, First Data, ΟΚ! Anytime Markets AE και Transcombi Express ως Supporters όπως και των ATTICA, ΜΕΒΓΑΛ και Real Consulting ως Corporate Participations.

 

Το συνέδριο υποστηρίχθηκε, επίσης, από την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Λιανικών Πωλήσεων Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), τον Ελληνικό Σύνδεσμο Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΣΗΕ), το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ), το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ELTRUN), την Ελληνική Επιτροπή Efficient Consumer Response και τον Σύνδεσμο Ανωνύμων Εταιρειών & ΕΠΕ. Το STAR Κεντρικής Ελλάδας ήταν ο Χορηγός Επικοινωνίας, ενώ ως εξειδικευμένοι χορηγοί επικοινωνίας συμμετείχαν οι Business News, Retail Business και Retail Today.

 

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ AΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΝΕΔΡΩΝ

 

f t g m

Τα τελευταία νέα